Merhaba Doğum yapalı tam 49 ay oldu 4ayı geçti doğum yaptığımdan beri dikiş yerimde sol tarafta şişlik vardı doktoruma sordum ödem dedi baktı ultrasonla öyle dedi diye kendi kendine geçecek diye bekledm geçmedi acı ağrı vs bişey yok sadece şiş ve sert başına gelen var mı böyle bişey?