tassmyy 1-2 seneye başka çocuklarla kıyasladığınızda anlayabilirsiniz belki. Beni hep pamuk prenses diye severlerdi ve gerçekten çok yumuşak derim olduğu için böyle derlerdi. Benim gözlerim de bebeğinizin gözleri gibiydi, büyüdükçe daha da az belli oluyor zaten. Benim de yakından bakmadıkça anlaşılmaz skleramın tam beyaz olmadığı.
Şu an anlamanız genel olarak zor, bebekler zaten esnek oluyorlar, tenleri yumuşak oluyor. Ben açıkcası bu durumumu seviyorum, cildim normal insanlar kadar hızlı yaşlanmıyor, neredeyse 37 yaşındayım ama insanlar üniversite öğrencisi olduğumu bile düşünebiliyor. 34 yaşında sezaryen ile doğum yaptım, esnekliğimden hemen toparlandı karnım. Doktorlar bile şaşırdı rahmimin toparlanma hızına. Yani içinizi ferah tutun, benimki gibi bir genetiği olma ihtimali EDS olma ihtimalinden daha yüksek. Çok takılırsanız bir romatoloğa gösterebilirsiniz, bağ dokusu ile ilgili durumlara onlar bakıyor.