AdenKaratepe Kızlar bebeğim 3. Ayı dolduğunda dişi çıktı. Geceleri her saat başı uyanıyor. Çok huzursuz ne yapabilirim?
aysecikm AdenKaratepe ayy baya erken çıkmış yerim burda bazı arkadaşlar tetagil kullanıp çok memnun kaldıklarını söylemişti bebeği rahatlatıp acısını biraz da olsa dindiiryormus
AdenKaratepe aysecikm evet teyzesi eşimde 3 aylıkken çıkarmış. Genetikmiş… tetagil kullanıyorum ama hala huzursuz 🙁
aysecikm AdenKaratepe oyy benimkide çok huzursuz ama gorunurde bişey yok ve ellerinden başka hiçbir şeyle mutlu olmuyor sadece ellerini yiyerek rahatlıyor
Miniktazmanya Tetagilden memnunum ayrıca burda bi anneden öğrenmiştim bir kabın içine birazcık zeytinyağı koyuyorsun içine 7-8 adet karanfil atıyorsunuz birgün bekletin sonra sürün rahatlatıyor hatta ben dolaba koyuyorum