@1oglananasi6 11 aylık daha bebeğim, bu zamana kadar hep philips avent kullandık ama uç kısmını ısırarak genişletmiş bebeğim. Her içişinde boğulur gibi oluyo, ayrı bi uç kalıp bi yığın para vermektense farklı bi biberon almayı düşündüm ama 1 yaşa akışı uygun bi biberon arıyorum. Lansinohta var ama onun uç kısmıyla çok rahat içemiyor yarıda bırakıyor mamayı