Merhabalar çocuğum 25 aylık 5 gündür tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum başlarda tamamen korkuyordu lazımlığa oturmaktan ama şimdi bazı anlaşmalarla oturuyor fakat yine de yapmıyor kalktıktan sonra 10 dk içerisinde yapıyor. Gelişimi takip ettiğimde bezi bırakmaya çalışmak mantıklı gelmişti ama çok zorlanıyorum. Bu aylarda bezi bıraktıran tecrübeli anneler var mıdır?