Feridekoca Bebeğim 4 buçuk aylik odasinda uyurken ben mutfakta salonda iken sürekli agliyomus gibi geliyo ikide bir kapisini acip bakiyorum kullandiginiz memnun kaldığınız kamera yada telsiz var mi fiyati makul derecede olan? Yarcimci olursaniz sevinirim😊
Alazcns Feridekoca Eşimin arkadaşı hediye etmişti telefondan izleyebiliyorum sesimi gönderebiliyorum çok kullanışlı. https://m.trendyol.com/xiaomi/xiaomi-mijia-smart-home-360-derece-donebilen-kizilotesi-gece-goruslu-ip-kamera-hd-1080p-p-4923266?boutiqueId=372103&gclid=Cj0KCQiA2vjuBRCqARIsAJL5a-JMKLzAkS8WvTWgODq2ItmFFBmD3lOo24EWEQqWXV5LPXjX_II14KgaAjt8EALw_wcB
Selinozgen9 Feridekoca ben bebevo marka kamera kullanıyorum resmen elim kolum oglum dogdugundan beri odasında yatıyor ses iletimi görüntü kalitesi öyle iyi ki kıpırdasa sesini duyup uyanıyorum 😊
Esrayardm Feridekoca ben motorola kullanıyorum. Gayet memnunum bebisin nefes alışını bile duyabiliyorsun. Istersen müzik özelliği falan da var görüntü kalitesi de iyi. Tavsiye ederim.
Feridekoca Alazcns kurulumu nasil bide mesela bebek ağladığında kontrol edince mi görüyoruz yoksa bildirim mi geliyo
Goktug4343 Ben telefona bağlınolanı özellikle almadım yeri geliyor telefonla konuşuyorum o uyuyo ozman sesimden uyandığını merak ediyorum. Bende bunu aldım çok detayı yok ama işimi görüyo) tabi bu pahalı ucuz olanı var ürün aynı marka farklı basıyorlar. https://www.gittigidiyor.com/bebek-guvenligi/bebek-telsizi/bebevo-vm901_spp_36827?id=474311961&utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=231078563269&utm_term=47629045879&ga_prodid=474311961&ga_merchantid=124313646&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiA2vjuBRCqARIsAJL5a-LqfMbotWSrtyqPbZzKbiZ5cakJeH8j2M_Xj42zqmPBa2Rws5mj5xEaAlVXEALw_wcB
Balbal1 Goktug4343 bende bunu almak istiyorum ya memnun musunuz yorumları okuduğumda ekranı çok Küçük diyorlar öyle mi yoksa yeterli mi☺️
19_dasleben Feridekoca ben telsiz kullanıyorum weewell e bebekten aldm 220 falandı fiyatı memnunum yoksa aklım hep ordaydı gidip gele bşekil olmştum.
Feridekoca Selinozgen9 kameralari tam anlamadim telefondan uygulamaya bakinca mi görüyoruz yoksa her an ağladığında bildirim mi geliyo
Goktug4343 Balbal1 yani ekran küçüklüğü size kalmış bişi aslında uzağa koyarsanız bebeğinizin tamamı yada yakına gbi. Ben yarım görecek şekilde koyuyorum nefesi bile duyuluyo nefes hızı bile. Üst kattaki bişi düşürse bile ses ayarına göre duyuluyo. Bnce parasına göre ideal kabloları çok uzun zaten