İlçede yaşıyoruz ve sadece sağlık ocağı var uzman doktor yok eşimin işi dolayısıyla da ilçe dışından pek çıkamıyoruz 2 gündür ateşi var oğlumun burdaki doktor boğaz enfeksiyonu olmuş dedi antibiyotik verdi ama başlamadım uzman doktora gitsem o ne gibi öneride bulunur yada evde ateş düşürücü verip kendim mi kontrol altına almayı sağlasam