ahnesel2809 merhaba bizde de aynı şekilde hep asiri kusma vardi. Ama kilo alimi cok iyiydi. Persentilde yuzde75lerde cikiyordu. 4.ay civari kakada kan başladı. Meğerse sut ve sut urunleri alerjisi varmis. Ben diyet yapmaya basladigimda gunde belki 15 defa kusan bebegim kusmaz oldu. 1 2 anca. O da her bebek gibi gaz çıkarırken ya da fazla emdiyse.
Endiselendirmek istemem, düşük bir ihtimal ama aklinizin bir köşesinde bulusun. Biz hiç anlayamamistik