Leyliss_ Sızdırma sorunu yaşamadım ama yaz döneminde pişik yaptı. Poposu değil de bu beline gelen bezin bittiği kısım. Çünkü orası naylon. Bu sebepten molfixe geçtim. Molfixte o kısım da pamuklu ve hiç rahatsız etmiyor. Sleepy kullandığım dönemde oğlum yürürken poşet bağlamışım gibi sesler geliyordu 😅