Kizlar bebeğim 3.5 aylık çok zor kesiyorum ya el tırnaklarını keserken bı sekilde oyaliyorum ama ayak tırnaklarını keserken gidiklaniyor mu ne çekip çekip duruyor
Zorla kesiyorum valla iyice uzadı keseyim ddm ayak tırnaklarını keserken yine kanattim 😔 içim gidiyor böyle olunca da
Şu pilli torpulerinden alacaktım ama tırnak yapısını bozuyor dediler almadm normal bi tırnak makası aldım ebebek ten
Mübarek oda hemen körelmis
Pilli tırnak torpusinden memnun musunuz ya