Semihbebek1 Kızlar 4 ay ve üzeri için suyu neyde vermemiz gerekiyor hangi marka önerirsiniz cam daha hijyenik geliyor ama pahalı markalar var , alıştırma bardağı mı almalıyım suluk mu bilmiyorum 🤷♀️
bisenakillisinzaten Semihbebek1 wee baby nin alıştırma bardagiyla başlamıştık 6 aylıkken. Hem ucuz hem kaliteli. Sizin tercihiniz ama cam tehlikeli geliyor bana yam büyüyünce de pipetli bardaga geçtik(babytime) çünkü alıştırma bardaginin emzigini cikarip suyu döküyordu 😁
Semihbebek1 unlusura ben hep verdim doktorum ver dedi , eskiler de hep veriyomus zaten bir zararını da görmedim çok şükür veriyodum dediysem çok değil çay kaşığıyla birazcık mama sonrası her şeye böyle verilmez diye yaklaşmamak lazım diye düşünüyorum
Semihbebek1 1oglananasi6 alıştırma bardağını kaç ay kullanacak chicconun var pahalı baktım , az kullanacaksam ucuz bir şey alayım diyorum
1oglananasi6 Semihbebek1 chicconun sert mamajo uygun ve güzel emin ol bilinçli bi anneyim memnun kalırsın