Bizimde rutin oldu gibi gündüzleri cok iyi uyuyor aksam 8 gibi kaldırıyorum oyalıyorum ki yorulsun 12 ye kadar tutuyorum sonra memede uyuyor yerine yatırıyorım 2 saatte bir gazdan yada acıktıgı için uyanıyoruz. Sabahta 6 dan sonra ıkınmalar baslıyornböyle bindöngü bakalım