ialbayrak98 Her gün yapmıyor 3-4 gün max 2 güne bir yapıyor ama resmen bez dolup taşıyor. Öyle ki duş aldırmak zorunda kalıyorum bazen. Bu durum normal mi ? Önceden az az sık sık yapardı
Kahvedelisianne ialbayrak98 benim bebeğim üç buçuk aylık. Aynen seninki gibiydi. Haftada bir çok yapıyordu. Doktor normal dedi. Şimdi iki günde bir yine çok yapıyor. Yaptığı gibi gidip yıkıyorum evdeysem.
Baklavanida ialbayrak98 benim bebeğim 6 ay boyunca 3 5 günde bir kaka yapıyordu doktora da götürdüm herşeyin yolunda olduğunu kendine huzursuzluk yapmıyorsa problem yok demişti ek gıdays geçtikten sonra günde 2 4 defa arası kaka yapıyor
ialbayrak98 hemsireannee_ bugün yaptı diye bezini açtım hala yapmaya devam ediyordu. Sizin de mi dolu dolu yapıyor
ialbayrak98 hemsireannee_ normal o zaman rengi de altın sarısı ama bugün hafif yeşile kaçmış gibiydi ama genel itibariyle sarıydı. Bir sorun yoktur inşallah
hemsireannee_ ialbayrak98 anne sütü alıyorsa altın satışı oluyor. Bazen önsütü fazla alınca da yeşile dönebiliyor