CaglaMenessa Bebeğim yeni yürümeye başladı ve bugün alnını kapıya vurdu düştü, hafif bir morarma ve şişme var bu tür düşmeler için hemen müdahale olsun diye hangi kremi kullanıyorsunuz ya da ne kullanıyorsunuz ? Biz tabi hemen buz koymak istedik ama koydurmadı
1oglananasi6 CaglaMenessa ben genelde ev yapımı kantaron kullanıyorum ağrı azaltmaya ve yara iyileştirme özelliği var
a-bukemm CaglaMenessa hemen zeytinyağı sürüyorum .çok iyi geliyor. Parmak ucuyla da masaj yapıyorum 😍