Kızlar merhaba bir sorum olacaktı size bebegim 1 aylık poposu pişik oldu ıslak mendil kullanmayı bıraktım pamuk ve suyla siliyorum bi de beziyle poposu arasına peçete koyuyorum bez poposuna değmesin belki o da pişik yapıyor olabilir dediler böyle yapmamın bır sakıncası var mı acaba peçete daha çok acıtır mi