Gulceomur oğlum 2,5 yaşında 3 hafta oldu tuvalet eğitimi başladı,artık kaçırmıyor ama kendisi tek de yapmıyor. Genelde çişi gelmiş kıvranırken yakalıyorum ve koş çişe gidiyoruz deyince koşa koşa tuvalete gidiyor. Zaten çamaşırını indirse bile her tarafı batırır,öne eğmezsem her yer çiş oluyor. Hadi kendin eğ biraz pipiyi diyorum anlamıyor yaptıramadım bir türlü. Ne zamana kadar peşinden tuvalete gidicem hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️ geçen bir post paylaşmıştım 4 yaşında hala kendi yapmıyormuş🙈 çoraba gelince bizimki asla sevmiyor yaz kış çıplak ayak geziyor. O yüzden ilk öğrendiği şeydi çorap çıkarmak. Hepsinin zamanı var elbet ama şu tuvaleti çabucak öğrenseler fena olmayacak 😃