Hanımlar selam 22 Haziran doğum yaptım. Biri 29 aylık biri de 3 aylık iki evladım var. Bu zamana kadar kaynanamdaydık daha doğrusu alt katta onlar üstte bizdik. Bunca zaman büyük oğlumla o ilgilendi asla hakkını yemem ama artık sıkıldı bizden hani belli ikide bir çocuğa bağırmalar falan laf etmeler neyse bugün ipi kopardım artık çok büyük kavga çıktı. Yarın kendi evime geçicem. İkisine bir nasıl yetişicem. Mesela biri uyuturken diğerini napıcam falan bide kardeşini kıskanıyor arada vuruyor kreşe versem dışlanmış hisseder mi ? Ay valla yardımcı olun ya napıcam beeeen