Busranur05 ilk gün olduğu için öyle ilk gece biraz zor geçebilir demişti doktor ben 1,5 aylıkken yaptırdım dediğiniz gini uyuşukluk geçince çok ağladı hatta bi an düşündüm hatamı yaptım diye ama yarım fitil verdim bikaç saat sonra rahatladı gece de sıkıntı yapmadı ertesi gün daha rahattı.