18 aylık. Suana kadar bir kere kahvaltı adam akıllı yapmadı sımdı büyüdükçe de yesin diye önüne koyuyorum yumurtayı her şekilde denedim imkanı yok ağzından atiyor. Mecburen karışım yapiyorum mama şeklinde yediriyorum yada öğlene yedireceğim corbadan içiriyorum ama. Böyle devam etsin istemiyorum napmam gerekiyor nasıl sevdirebilirim?