Busbus03 hemsireannee_ ben kullanıyorum şuan emzirenler içiyor çevremde diye sormadım hiç doktoruna ve çok memnunum iyi ki almışım
Busbus03 hemsireannee_ ben en çok halsizlik ve uyku hali için aldım içer içmez 2 günde etkileri başladı halsizliğim gitti uyku halim gitti daha dinç oldum iştahımı kapattı ki çok aşırı yemek yerim tatlı isteğimi götürdü tatlı da aşırı yerim hatta Kolejen sayesinde 1 haftada 2 kilo verdim 🙈 şimdilik etkiler bunlar
Naz-K Beneğim 2,5 aylık, bende aldım ama kullanmaya tereddüt ettim emzirdiğini için. Sizin bebekler kaç aylık ? Kullanayım mı bende ?