Yigitinannesi13 Kızlar kullanıp memnun kaldığınız tost makineleri markası modeli nedir indirimler varken almak istiyorm ama kararsız kaldım önerileri bekliyorm
Selinozgen9 Yigitinannesi13 ben Karaca'nın future grantini kullanıyorum yanii öyle köftedir sucuktur zaten yapmıyorum sadece ekmek ve tost için kullanıyorum ama çok memnunum
Alazcns Yigitinannesi13 ben arçelik kullaniyorum ama anneme trendyoldan aksu marka yeni model tost makinesinden alacağım. @Nekwam kullanıyor memnun.
Yigitinannesi13 Selinozgen9 4 tost ekmeği siganlardan mi peki ?? cunku onlara yorumlarda kuçuk yazmışlardı
Selinozgen9 Yigitinannesi13 yok 4 sığmaz küçük çünkü bizim öyle çok misafirimiz bilmemnemiz gelmiyor bende pek büyük ev aleti de sevmiyorum ufacık tefeci olsun yetiyor bize 😊😊
Yigitinannesi13 Selinozgen9 teşekkür ederim bizimde öyle şu an için oğluma fln tost yaparım diye düşündüm :)
Yigitinannesi13 @Nekwam merhaba canım aksu tost makinesi modeli ne memnun kaldigin rica etsem yazabilir msnn
Nekwam Yigitinannesi13 canim tostadoy 6 dilim ekmeklik. Normal bir ekmekte tam sığıyor. Yapışmıyor kolayca temizleniyor. Dik konabiliyor Trendyolda da baya uygun herkese tavsiye ederimm 👍🏻😉