Nisasengul 3 aylık bı kızım var . İlk emzirdigim zamanlar yara olduğu için göğüs kalkani kullanmıştım şimdi çok alıştı ve o olmadan emmek istemiyor. Bu yüzdende sütüm azaldığına inanıyorum. Nasıl alistirabilirim tekrar kalkan olmadan emmeye?