Lunaaaaa Bunlar gelişiminde önemli şeyler mi, bebeğim 7 aylık alkış bay bay falan yapmıyor belki bende çok yapmıyorum ondan mı biliyorum, illa yapmalı mı ve ne zaman oluyor bunlar :) bizi istediğinde geh diyor ve yemek yerken haaam diye sesler çıkarıyor
Dolores Lunaaaaa gelişim basamaklarına Google’dan bakabilirsiniz ama yapmaması da hemen bir sorun olduğu anlamına gelmez telaş yapmayın 😇
Emuleys Lunaaaaa 10 aylıkken yapmisti benim bebeğim bence vakit olarak 10-11-12 .ayına kadar yolu var siz gelişimine göre birseyler okuyorsanız zaten her ay ne olacaksa ona göre teşvik etmeli uykuya giderken bay bay bir yere giderken falan yapılmalı önünde
melovebabym Lunaaaaa 7 aylıkken gel gel, 8 aylıkken bay bay, 9 aylıkken de alkış yapmayı öğrendi. Bugün 10 aylık oldu oynamaya başladı bir kaç haftadır dksjsjsh ama şuan gel gel yapmıyor
Lunaaaaa Emuleys aslında bişiy okumuyorum biraz doğal haline bırakıyorum ama merak ettim gelişimde önemli basamak mı diye çünkü onları yapmıyor ama erkenden emeklemeye, kalkmaya başladı ve babıldıyor da
annedemir Arkadaşımın oğlu 7 aylık alkış yapıyor, oğlum 9.5 aylık yapmıyor🫢 Çok takılmamak lazım ama benim bildiğim 12.aya kadar baybay ve alkış yapılabiliyor sanki erken gibi.
Rumeysaerva Lunaaaaa 6 aylık gel gel 7 aylık bay bay 8 aylık alkış yaptı ama bebeğin gelişimine göre farklılık olabiliyor 10 ayda yapanda var 1 yaşında yapanda☺️ endişelenme yani henüz küçük yapar illa ki
Usnac1995 Lunaaaaa ben üstüne mi düşmedim bilmiyorum ama 12 aylık olcak baybayı bir kaç kere yaptı ama sürekli yap diyince yapmaz, alkış hiç yapmadı. Ama mesela elimizi ağzımıza vurup vavavaa yaparız ya onu hemen kaptı 😂 yani cin gibi oğlum alkış baybay yapmıyor diye endişelenmek istemiyorum
Zlnmst Lunaaaaa kızım şuan 1 yaş 2 günlük 7 aylık falandı alkış baybay yapmaya başladı ama ben sürekli tekrar ettim belki gün içerisinde 100 kere falan yaptım etki etmiş olabilir bazen yeni şeyler yapıyo ama tekrar etmeyince unutuyo sanırım sürekli tekrarlamak gerek
Zlnmst Lunaaaaa biz biraz kalabalık sayılırız o yüzden devamlı yapıyo siz de yardımcı olun yapacaktır korkmayın 😊
asmedomom Ayi yeni bitti, alkis ve bay bay diyince ellerini aciyor sadece. Birkac gundur cici yapmayi öğrendi. Hicbir konuda baska bebeklerle kiyaslamamak lazim ya yoksa manyak oluyor insan🫠
Lunaaaaa asmedomom kıyaslamak değil de çok mu önemli diye merak ettim ☺️ Yoksa her bebek farklı tıpki bizler gibi kıyaslamak doğru olmaz