Kızım 2 hafta sonra 8 aylık olacakk. Memleketten şifayı kaptı toparladı kendisini ama eve geldiğimizden beri mızmız ve sürekli ağlıyor. Dün doktoruna gittik kan tahlili yaptık ama çok şükür herşey yolundaydı. Bu ağlama huzursuzluk neden bilmiyorum . Sürekli emmek istiyor hiçbirşey beğenmiyor gülmüyor surat hep asık . Henüz diş de çıkarmadık acaba doktora götürsem mi şimdi .