Ugurbocegim19 Bebeğim bir buçuk yaşında. Göz kapağında arpacık var mercimek tanesi Gibi bi şişlik krem damla geçirmedi bi türlü. Bir aydır Daha çok büyümesinden korkuyorum bişey olurmu sizce. Tekrar doktora gidicem
Htc4504 Ugurbocegim19 kızım da sürekli çıkardı 12 13 yaşına gelene kadar bazen patlar akardı göz kapaklarında fazla yağlanma olduğu için demişti doktor hala da krem kullanıyor bazen nazardan derler bilmiyorum çok hassas kızımın gözleri okadar büyürdüki sonra geçerdi ama sizde bı doktora gösterin
Sanaelpencedurmam Benim kızımın da olmuştu 2 3 yaşındayken 1 yıla yakın geçmedi sonra kendiliğinden geçti
Ugurbocegim19 Sanaelpencedurmam gerçekten mi 😳 of çok üzülüyorum 1 aydır o şişlik olduğu için. Neden olur ki. Birinde varken diğerinde de çıktı.
Sanaelpencedurmam Ugurbocegim19 göz doktoruna götürün damla falan verir. Üzülmeyin korkulacak birşey değil geçer
Ugurbocegim19 Htc4504 doktora gittim canım antibiyotikli krem gibi bişey ve damla verdi 15 gun oldu kullandım değişen bişey olmayınca şaşırdım. Başka doktora gostercem bide. Çevre nazar diyor aynen. İnşaallah bi yolu çözümü vardır göz kapağına ağrı yapıyormudur diye düşünmekten üzülüyorum 🙈
Htc4504 Ugurbocegim19 korkma geçer insaAllah ağrı yapıyor ama insaAllah sizinki ağırmiyordur mutlaka götür insaaAllah çabuk geçer canım