Lady 4 gün önce sezeryan oldum bugüne kadar yoktu bugün orada bir parça ip gibi bişey var yarın gidicem ama normal mi değil mi böyle birşey yaşayan oldu mu
Mavili-mavilimorcicek Lady Devlet Hastanesi’nde mı yaptınız doğumu?İçten estetik dikiş olmuştur ama benim de bi başında bi de sonunda vardı ip 14.gun aldirmistim.
DrkAyz Lady estetik dikiş olduğunda başlarda ipler oluyor kendiliğinden düşüyor zamanla benim öyleydi 2-3 hafta içinde düştü
Lady Mavili-mavilimorcicek özelde oldum nrden ki , diğer tarafta böyle yok gibi tamda göremiyorum ama hissettiğim kadarıyla
Mavili-mavilimorcicek Lady Bu ikinci doğumum da devlet de olmuştum estetik dikiş yapıldı ama başta bı de son da ip düğümleri vardı alınacak denmişti devlet de bazen değişik olabiliyormuş o yüzden sordum.İlkinde özel de olmuştum ben de ama dikiş falan aldirmamistim.