Selamlar sevgili anneler. Oğlum 1 ay sonra 1 yaşına girecek ve çalışan bir anneyim. 1 yaşındaki bir bebek günde kaç kere anne sütü almalı? İş saatlerimde hala süt sağıp bırakmama gerek var mı? Yoksa sabah gitmeden emzirmem yeterli olur mu? Öğlen anne sütü almadan durabilir mi ben dönene kadar ?