ozzge Kızlar 2 numaraya geçtik geçeli gündüzleri biraz olsun içiyor fakat geceleri asla kabul etmiyor mamayı ne yapabilirim. Ne önerirsiniz
ceylinnn Gece beslenmesini yavaş yavaş kesmekte yarar var. Açıkınca uyanır zaten. Birde mamaya az pekmez veya elmasuyu falan eklerseniz tatlanınca içer.
Guldas Uyanıyormu geceleri, uyanmıyorsa uyandırmayın. Mamaya az pekmez veya sevdiği meyvenin suyundan ekleyip verin. Diş falan çıkarıyorsada iştahsız olur.
nurannuran ek gıdayı fazla verip iyice doyuyor olabilir mi ? 6. ayda zaten gece uyuyabilir acıktıkça beslemen lazım
salihayilmaz canım aptamilin 1 numarasını kullan, 2 ile 1 arasında 1 kalpori fark var, onu daha çok seviyorsa onunla devam et
sbldmr123 Ek gıda başladıysan çok verme canım az az ver ki mamasına da yer kalsın. Öyle bi durum yoksa mamayı biraz soğuk yap belki diş çıkarıyordur, olmadı içine az bi pekmez koyun
yaseminkarakurt 6 aydan sonra gece beslenmesi zorunlu değil uyanırsa ver canım ama gündüz alması çok önemli. 1 yaşına kadar ana gıdasının maması olması lazım, ek gıdalar ikinci planda olacak
gulay_atmc artık gece uyku zamanını diyorsanız beslenmesine gerek yok zaten. gün içinde yeteri kadar veriyorsanız sorun yok
tcmedine [bilinmeyen] diş filan çıkaracakmı acaba onada bir bakın onun hariçinde hangi mamayı yiyor bilmiyorum ama ben pekmez katardım azcık içine aptamilin öyle verirdim yine ve içerdi.