sarmaliklahana
Maşallah gözünüz aydın diyetim öncelikle. Bizde atlatmış bir şekilde döneriz inşallah buraya ☺️
Bende günlerini dolu dolu gecirtiriyorum oyun alanı, park, avm etkinlikleri derken bugün akşamı ettik akşamdan beride kuzeniyle oynuyor dünde gün boyu babasıyla gezdi durdu. Yarın da bir şekilde gececek insallah ama geceleri cok zorluyor bizi gece asla memesiz uykuya dalmazdı cünkü dün gece hiç uyumadı neredeyse meme pismoldu unuttun mu annem diyorum evett diyor su vereyim istersen diyorum ağlama krizine giriyor suyu görünce 🤦🏼♀️🤦🏼♀️