Herkese merhaba size birşey danışmak istiyorum.
Bizim 1 adet travel sistem Bebek arabamız var port bebe bağlantı yeri kırıldığı için şuan onu kullanmıyoruz 8.ci ayda Baston tip araba aldık eski arabamızın tamirine 300₺ ücret istediler şimdi kış geliyor baston arabada üşür mu acaba diyorum travel olanın ayak örtüsü vs. Vs. Var standart . Sizce yaptırmalı mı gerekli mi .
Çok sık dışarı çıkıyoruz bu arada