Nehirr **Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ve bu aralar hep kusarken kesik peynir gibi kusuyor normal mi acaba **
jap Nehirr benim kızımda hep öyle kusardı normali o canım üşütme falan değil merak etme. Mide Sindirmeye başladığı için öyle oluyo
Elifcikinannesi Nehirr kızım da 4 aylık olana kadar hep o şekil kustu yeni yeni geçmeye başladı. üşütmeden dolayı diyenler oldu bana da ama bebek 4 ay sürekli mi üşüttü yani saçma 🤷
Yegino ZeySa2019 öyleyse benim içinde iyi çünkü bi kaç gündür benim kızım da öyle kusuyor hasta oldu sanmıştım rahatladım 😊
Nehirr Yaa benimde kafam karıştı bi taraftan sütün yaradığını gösterir diyorlar bi taraftan hasta olmuştur bi doktora götürün. Bilemedim 🤷♀️
jap Nehirr ilk başlarda bende panik yaptım da kustukça alışıyon üstüme komple şapır şapır kusardı iki avuç dolusu😂
Seda_Hira Emdiğini sindirdiği için o şekilde çıkarıyor merak etmeyin. Ablam hemşire bende hep ona soruyorum sağolsun cevaplıyor. Süt mideye iniyor mide özsuyu ile bu şekilde parçalanıyor sindiriliyor. bu yüzdende fazlasını kesik peynir gibi çıkarıyor
Nehirr Elifcikinannesi yani evet doğru söylüyorsun banada çok üşütmüş bebek doktora götür ilaç kullan dedilerde hemen ilaç kullanmak istemedim
Eminegokhan Nehirr üşütme değil canm normal i o sütün yaradığını gösteriyor fazlasını atyor üşütme olsa fışkırtarak kusar
ZeySa2019 Yegino evet canım bizde doktora gittik kusma sorunundan doktor çürütüp kusuyor ise sorun yok sağlıklı olan dedi :)