Bbcrrr Benimki yarın 6 aylık oluyor kumaştan bir taç aldım piknik örtüsü aldım giydirip sahile çıkarıcam küçük beyaz bi sade pasta yapıp önüne koyucam babası ben maksat hatıra fotoğraflık yapıcam yani sade olacak ama 🤣
Meltem_kartal ilyestaa evet canım ben 4 ayına kadar kutladım ve yarın 5 ay kutlaması olarak spa ya götüreceğim bu tercih meselesi tek ben değilim :)))
benoyleuygungordum___ @Symblg niye sasiriyorusun ki şimdi herşey kutlanıyor benim en çok şaşırdım ingramda özlem öz var tanirmisin bilmem kışlık domates yapmışlar onu kutladılar beyaz elbise gitmişler annesi kızları felan eşi bir buket yaptırmış kışlık domates kutlaması oluyorda altı ay daha mantıklı valla 😂😂😂
Symblg benoyleuygungordum___ evet görüyorum o aileyi ne yapacaklarını şaşırdılar ya bu nedir 😂hem komik hem saçma