gencmom_ Nasıl yapıyorsunuz ? 11 aylık asla kesemiyorum sabah uykusu da çok az nadir uyur gece de kesilmez diyorlar
Beraninannesii gencmom_ Gel annecim kit kit yaparım diyorum oyuna çeviriyorum. 6.ci aydan beri böyle yapıyorum 15 aylik şimdi kit kit yapalim diyince ellerini uzatıyor ama ayakları kestirmiyor. 🤗
atlassmoms gencmom_ tırnaklarını keselim diyorum 9 aylık kesince bakıyor inceliyor resmen😅 Ama ayak tırnaklarını bende kesemiyorum kestirmiyo
Baybars02 gencmom_ o aylardayken zorluk çıkarmıyordu kucağıma oturtup keserdim ya da emzirirken keserdim simdi 19 aylık kaciyo oturmak istemiyo sıkılıyo hemen ben de önce kendim kesiyorum goruyo benim kestiğimi hemen anne ben ben diyo onunkini kesiyorum 😅
beyzzsenturkk_ gencmom_ şarkı söyleyerek kesiyorum ya da diğer eline bişeyler vererek o kemirirken ben kesiyorum duş sonrası falan
Ayglhanvlkn Beraninannesii aynı ya walla bende öyle yapıorum sanki ne olduğunu biliyo da bitene kdr duruyo sakince ayak tırnakları çok uzamıyo baş parmağınıda 1 kere kestim 4.5 aylık
Freshmother gencmom_ Neden gece kesilmezmiş? Benim bebeğim de uyanıkken müsade etmez uyuduğu zamanlar keserim