Cinar_bebek05 ben magnet dağıtmıştım kızımın mevlüdünde. Darüşşafaka ve kanserli çocuklara umut vakfına (kaçuv) bağış yaptım, onlarda karşılığında magnet gönderdiler. Özel gün bağışı olarak geçiyor. En azından yetim veya hasta çocuklarımıza minicik de olsa bir destek. İlgilenirseniz tavsiye ederim.