Kızlar 11 aylık bebeğim dün gece ilk kez emerken ısırdı istemeyerek tepki verdim uyku sersemi korktu ağladı 🥲 az öncede emerken ısırır gibi yaptı tepkinin t sini yapıyor gibi oldum duraksadı dahada emmedi istiyor emmek, memeye gelince böyle dişlerini sıkıyor geri itiyor gibi kendini, başına gelen var mı acaba ya niye böyle oldu akşamki tepkim mi aklına geldi acaba diyecem ama bilmiyorum çok üzülüyorum şu an kafamdan bir sürü şey geçiyor ya daha emmesi falan filan 😔 memede mi bir şey var acaba dedim diğerini verdim onada geldi tam emerken aynısını yaptı 😔 başına gelen varsa geçecek desin lütfen