Sürekli tekrarlıyan mantar enfeksiyonum var malesef spralden kaynaklı olduğunu düşünüyorum artık ama asıl sorum şu hanımlar gyno lomexin fitil aldım içinde iki tane var ilkini 2 gün önce kullandım daha geçmedi 2, kullandığımda kesin geçermi acaba? Birde 3 gün ara ile kullanmak gerekiyor ama yarın gece yola cıkacağım ve fitil gece yatmadan önce kullanıldığı için 2 gün ara ile kullansam etki edermi acaba tecrübesi olan yazabilirmi