Ben 29 aylık kızımı yazdırdım bir haftadır oryantasyondayız.Hemen alıştı artık bakıcıya gitmek istemiyordu canı sıkılıyordu o açıdan güzel.Ama benşm kızımda yeme sıkıntısı var kaşık mama,muhallebi ve yoğurt çorbası dışında hiçbir şey yemez.Yarım gün gitti bu hafta hep aç döndü.Ben de babası da çalışıyoruz mecbur verdik.Öğlenleri artık çorba taşıyacağız kreşe sanırım .İnşallah yeme problemimizi çözmemiz için bir vesiledir kreş.Kahvaltıya bari alışsa kardır diyoruz