Karpuzlufistiksarma Arkadaşlar , 2 yaş ıssırma huyu başladı , kol bacak nereyi denk getirse dişinin izi çıkıyor . Bi kaç kez kızdım ama hala devam ediyor ne yapmam gerekiyor. Yani bianda ıssırmaya geliyor
aysecikm Karpuzlufistiksarma ya çok tatlı 😁 kizarsaniz üzerinde durursanjz daha çok yapar gormesden gelin tepki vermeyin o isirirken sakin bı sekikde ilgisini başka biseyw çekmeye çalışın hemen
Karpuzlufistiksarma aysecikm çok tatlı 😀😀 ona tatlı geliyor olabilir ama fena ıssrıyor ya bildiğin kolum morardı