Biliyorum atak dönemindeyiz ama bu süreçte uykuya çok direniyor yatırmak için bagiriz çığlık atmalar hamak beşik aldım salıncak tipi sırf orda dursun yatsın diye orda da yatmıyor çok inatçı çok direniyor sizler nasıl yatiriyorsunuz lütfen bu süreci atlatan annelerim yardımcı olun lütfen 😓