Bebeğim 15 günlük sezeryan doğum yaptım ve ölümden döndük doktorlar yüzünden zor bir doğum oldu doğumdan sonra sütüm kesildi bebis sarilik oldu bebeği doktor önerisi ile mamaya başlattık şimdi biraz biraz süt geliyor sagip biberonla veriyoruz, benim sorum şu ben 15 gündür geceleri neredeyse hiç uyanamıyorum annemlen kalıyorum o zorla arada uyandırıyor sanki baygınlık geçiriyorum gece asla bebeği duymuyorum alarm duymuyorum :( bu durumu yaşayan varmı acaba ne zaman düzelir ne yaparsam yapım baygın gibi kalıyorum gece :(