laraliza3321 canım benimde ilk zamanlarda gelmemişti inciri suyun içinde kaynattım daha sonra blendardan geçirdim bir nevi meyve suyu oldu bitirene kadar onu o şekilde sürekli tükettim bir de “Solgar Brewer’s Yeast B12” kullanıyorum bugün tam 1 aylık olduk ve 160-200 ml arası sütüm çıkıyor tavsiye ederim umarım en kısa zamanda da sütün gelmiş olur bu arada geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸