Berus Burcu60 Aren2023 Heyrenlydy annebebek34 Ben 1200 düşünmüştüm pazarlık payı var. Fakat kargoda zarar görür kolisini attıım. İstanbul Maltepe’de oturuyorum. İlgilenene evden teslim yapabilirim
Aren2023 Berus yaa tüh ben Eskişehirdeyim kargo sıkıntıysa nasip yapacak bir şey yok alana şimdiden hayırlı olsun