Herkese merhabalar, 5 aylık ikiz bebeklerimle ilk defa uçak yolculuğu yapmak istiyorum ancak şartları ne bilmiyorum. Bilen / yaşayan varsa yazabilir mi? Mesela ikiz bebek arabam var katlanması için üstteki pusetlerin çıkması lazım böyle bir durumda kapıya kadar alınıp poşetleme yapılan arabalar gibi bizim arabamızı da içeri alırlar mı? Bebeklerimin ikisine de yetişkin refakat etmesi gerekiyormuş tek kişi iki bebekle gitmek istediğinde hava yolu şirketlerinin bir refakatçi personel desteği var diye duydum doğru mu? Doğruysa şirketle mi temasa geçiyorum? Şimdilik sorularım bunlar 😊