DeryaEla Merhaba artık 7 buçuk aylık olduk kızım mamayla besleniyor artı ek gıda.yani kahvaltı öğlen ve ara öğün.sorum şu acaba mamaya artık azaltmalimiyim.benim gibi olan varsa günde kaç öğün mama veriyorsunuz.ben kahvaltı sonrası öğlen uykusu öncesi ara öğün sonrası ve yatarken veriyorum.yani toplam günde 4 veya 5 kere falan
Seymayavcin DeryaEla benim gorumcemin oglu 1 yasinda meyve püresi yogurt makarna derken 6ölçek mamayi iki seferdecay içiyor
DeryaEla [bilinmeyen] teşekkür ederim.zaten ne yerse yesin devam sütünü arıyor dediğiniz gibi birden kesmeğim yavaş yavaş azaltır ve internete bakarım nekadar vermem gerektiğine.