Barlas_mom Beyabann Arkadaş yazmış memorialde o doktor iyi. Bir de çocuk hastalıkları hastanesinde Erkan Haliloğlu var oda devlette ona da götürüyorum ben.
Beyabann superanne2 baktım yorumlardan herkes cok memnun benim cocugum 2 aylık kalca ultrasonu icin gidicem bide dil bagı oldugunu soylemisti kayserideki doktorumuz ama kesilenden degil dedi icimde şüphe kaldı iyi bi doktor bulup sormak istiyorum
Beyabann Barlas_mom devlette cok oyalanmak istemiyorum uzun yerden geliyorum ilçeden ama orda sıra bulamazsam inş devlete bakcam mecburen
Barlas_mom Beyabann Devlet ama saatlerce beklemiyorsunuz. Dediğim gibi iki doktorda iyidir memorialde de doğum yapmıştım orda ki doktordan da memnundum ☺️👍👍