3 gün oldu diyete başladım emziriyorum birde 5 buçuk aylık bebeğim. Sabah 11de kahvaltı yapıyorum ( ya yumurta haşlıyorum yanına domates salata peynir yeşillik ya mercimek krebi ya yulaf tostu ya sütte kuru meyveli yulaf pişiriyorum ya tereyağlı yumurta ya da menemen) saat 15 gibi pulbiberli yoğurt sonra da şekersiz türk kahvesi akşam sebze veya tavuk varsa 2 kaşık pilav makarna türü bol salata. Yemek yapmadiysam yine yulaf yapıyorum veya sadece salata yoğurt. Bu söylediklerimi hamile olmadan önce yapıyordum yine başladım bakalım inşallah arkasını getiririm. En önemlisi de bol su ve akşam 7 veya 8den sonra bişey yememek sadece su ve şekersiz türk kahvesi