Bebeğim 24 gündür doğduğundan beri yoğun bakımda küvezde her an çıkabilir dediler ama bir gece kalıncakmış bebeğin beslenmesine bakılacakmış nasıl oluyor bilen var mı özel hastanede yanımıza refakatçi oluyor mu yoksa tek mi? Deneyimi olan paylaşabilir mi