MelisaUras melekinci süt yetiyordu ama benim bebeğim fototerapi gördükten sonra doktora sorduğumda bir ölçek verebilirsin demişti. Zaten yoğunbakımda da hemşireler sarılığı daha kolay atması için mama veriyorlarmış. Ben doktoruma danıştığımda o da onay verdiği için kullandım.
bebis_ve_annesi41 melekinci benim bebeğim de 2 aylıktı hala geçmemişti sarılığı sonra kendi kendine geçti
DuyguveUygar melekinci bizimde anne sütü sarılığı vardı bir gün boyunca anne sütüne ara vermemi istemişti doktorumuz sonrasında kendi kendine geçti çok şükür
1Umut melekinci oğlumun sarılığı 2 ay sürdü.Sadece anne sütü aldı.Kilo alımı iyiyse korkmayın.Her gün mutlaka çıkarın gezdirin, güneş ışığı alsın,evde cama yakın bir yerde uyumasını sağlayın.
Pusat2022 melekinci 3 aylıkken kendiliğinden geciyor canım oğlum da öyleydi sürekli emzir mama ver diyenlere de kulak asma biliyorum cok can sıkıcı ama cok normal bişeymiş bu ben de baya sinir oluyodum aç mı doymuyo mu sarı bu cochk bla bla bla doktor ne derse o diyodum