DeryaEla merhabalar.. benim oğlum 7-8 arası uyanır, uyanınca önce emziririm, kahvaltıyı da aradan bir saat geçmesini bekleyip öyle hazırlarım. Bir gün balkabaklı başka gün lorlu omlet yaparım, ya da tatlı patatesli, muzlu pankek yaparım, yine yumurtayı haşlayıp yulaf ezmesini/buğday unu/irmik bunlardan biri olabilir, ocakta suyla yumuşatıp içine çeşitli meyvelerden ekleyip bulamaç şeklinde yediririm, haftanın bir günü mutlaka incir, hurma, kayısı haşlayıp kahvaltılarına eklerim. Avokadoyu eksik etmiyorum kahvaltılarında, sabah yemediyse gece ya da gün içinde veriyorum. Keçiboynuzu unu, ruşeym, dövülmüş ceviz kabak çekirdeği de eklemeyi ihmal etmem birer çay kaşığı👍🏼 bir sonraki uykusunu da 10- 11 arası uyur. Uyumadan önce mutlaka emer. Umarım yardımcı olmuşumdur☺️