Kızlar 2 gündür bebeğimin ateşi yüksekti. Yani abartılcak bir ateş tabi ama takip edilmesi gerekiyor. Sürekli ateşi inip çıkıyor. Evde yapmam gereken herseyi yaptım. Bugun doktora gittik. Boğaz enfeksiyonu oldugunu söyledi doktorumuz. Calpol vardı zaten onun yanına bi tane antibiyotik ekledi. Bakalım düşecekmi ateşi. Çok ilaç kullanmak istemiyorum ama çok üzüldüm bebeğimin bu durumuna😢😢😢